OLIVE MINERAL BODY SCRUB








Olive Mineral Body Scrub merupakan produk kecantikan yang digunakan dalam salah satu rawatan kulit yang berfungsi untuk membantu pengelupasan sel-sel kulit mati,menghaluskan kulit dan mencerahkan kulit. Mengandungi garam dari kaki Gunung Himalaya yang membantu menyihatkan tubuh badan dan menyeimbangkan cas dalam tubuh dan membantu melancarkan darah.
Garam batu kristal adalah garam bukit yang berasaldari kawasan Gunung Himalaya dan berada dalam bentuk asalnta. Ia berbeza daripada garam halus biasa yang diproses yang mana kandungan sodiumnya pasif yang menyebabkan tekanan darah naik.
Kandungan minyak zaitun di dalam skrub ini membantu mereka yang sering menghadapi masalah kulit tangan dan kaki kering, kasar serta kuku mudah patah kerana minyak ini berkhasiat untuk melembabkan kulit dan membuatkan kulit terasa lebih halus.
Scrub ini juga mengandungi minyak rosemary dan minyak kayu cedar. Rosemary amat terkenal sebagai tanaman serba guna. Digunakan untuk menenangkan otot tubuh hinggalah melawan kanser. Rosemary atau nama botaninya rosmarinus offcinalis, merupakan tanaman yang tahan penyakit dan tahan hama. Minyak kayu cedar antiseptic, mengurangkan tekanan dan meningkatkan kualiti tidur

Berminat pm
@ whatsapp @ Telegram
016 7050673

Comments